Groep met penisen die me aan alle kanten misbruuken

• Dit onderwerp is leeg.
Weergave van 8 reactie threads
  • Auteur
      Denise

Ik geregeld als transgender door t nolle bos en omgeving op zoek naar lekkere penissen in avond nacht uren..

Maar er is geen pik te vinden, die mij ff anaal goed te grazen neemt in het openbaar..

Laat nu ook mijn fantasie zijn en er graag echt willen ervaren dat

Ik door grote groep harde penissen tegelijk behandeld wordt . Mmmm.. terwijl  3 harde palen teglijk in me kont te grazen nemen, lebber ik alle andere penissen in volle tuige af..  tot ze me allemaal anaal goed genomen hebben en hen zaad in me mond en over me lichaam gespoten hebben..

Zijn er mannen dit lekker lijkt en echt interesse hebben… mij willen helpen me fatasie uit te laten komen.. te saam jullie pennisen me kontje en mondje af gaan.. zou zo geil zijnals dit ook gefilmd wordt hoe ik overapoeld word door harde knotsen en insten gebruik van me trans kontje en mondje maken en finale over mee heen lozen..  hoop via deze oproep een grote groep mannen te bereiken en alle op een plek in nolle bos of omstreken af te spreken binnen kort, hoe kunnenwe dit geregeld krijgen…  Dit is een serieuze oproep want ik wil veel pik .. loop vaak als trans rond.. dus lekker piemels. Kom te voor schijn en spreek me aan.. van weekend weer elek avond op tocht in nolle bos /strand als denise en dan wel veel zaad kan en mag ontvangen .

Xxx denise..

• #3788 Reageer
          Rs

Hee ik ben well interessant in dit om dat kontje van jouw te fullen. maar ik vraag me af hoe oud je bent en ook goed uit ziet

• #3789 Reageer
              Denise ts

Van weekend in bos als goed is ben ik te vinden in t nollebos.. en je mag me in rijden li

• #3790 Reageer
                  Denise ts

Bevalt t wat je ziet? Nog mannen die een heerlijke gang bang op mij ziet zitten.

Liefst zo veel mogelijk.  Want ik heb zaad dorst

Xx denise

• #3791 Reageer
                      Denise ts

Heb je voor mij ook een voorproefje als foto .. hoe zie jij er uit..

Leeftijd is geen belang.. ik ben jong en geil genoeg.. elke piemeltje die de gb aanvult.

wat er in mij gebeurt blijft onder ons..

• #3792 Reageer
                          Rs
                              • Dat houwe ik nog voor me self. Maar je ziet er leuk uit en ik heb zin in jouw. Maar ik ben voor nu op een fakantie. Maar ik will je best privé spreken. Heb je discord of whatsapp.
                            • #3794 Reageer
                              Rs

Maar heb je zin in. Of will je niet meer?

• #3795 Reageer
                                  Denise

Aan management, deze chat/ berichten en foto verwijderen.. ik heb al een groep gevonden en ben heerlijk verwend.. zij ook. Dus bericht niet langer nodig. Dus verwijder topic a.u.b. xxx denise

• #3796 Reageer
                                      Weber

Ik zou graag een clitje likken

Weergave van 8 reactie threads
                                      Reageer op: Groep met penisen die me aan alle kanten misbruuken
                                      Je informatie: